آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

عجب دنیایی!!

1391/11/4 16:40
نویسنده : مامان مریم
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی

الان که دارم برات مطلب می نویسم شما پای تلویزیون نشستی و داری کارتون مدرسه موشها رو از شبکه دو می بینیخیال باطل. آنچنان میخکوب شدی که منو یاد چندین سال پیش یاد خاطرات دوران کودکیم انداختی!!!

منم اون زمان عاشق مدرسه موشها بودم و بدون پلک به هم زدن با دایی زهیر میشستم و نگاه می کردمخنثی. جالبه عزیز فرح هم میگه سالهای جونیش اون هم این برنامه رو می دیده و دوست داشتهچشمک.

برنامه ای که یه زمان مادر من می دید و زمانی خودم عاشقش بودم حالا دخترمو مجذوب خودش کرده. واقعا دست سازنده و نویسنده این برنامه درد نکنه.

چقدر نسلها زود زود عوض می شن و چقدر آدمها عمرشون زود می گذره!!!متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)