آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

سال نو مبارک ...

1394/1/25 17:23
نویسنده : مامان مریم

عزیز مامان

بالاخره سال 94 هم از راه رسید و شما پنجمین بهار زندگی خودت رو دقیقا با اولین روز سال نو تجربه کردی. بله تولد شما از اونجایی که در اول فروردین هست و شما در ساعت 7:24 دقیقه صبح به دنیا اومده بودی درست چند ساعت بعد از سال تحویل ما حضور تو رو در کنارمون جشن گرفتیم و من و بابا فرشید دوباره خداوند رو برای داشتن تو شکر گفتیم. اون روز ظهر بابایی یه مهمونی خصوصی و ویژه به مناسبت تولدت داد و تو رو به یه رستوران شیک برد و در VIP نشوند و کلی ازت پذیرایی کرد. البته نا گفته نماند که جشن تولدت رو روز پنجم عید با حضور اقوام گرفتیم.

این باور کردنی نیست که من یه دختر 5 ساله دارم. گاهی دقیقه ها خیره به کارات می مونم و با خودم می گم آرینا کی بزرگ شد!؟. از داشتن دختر خوشگل و باهوشی مثل تو با تموم سیطنتها و اذیتهات خوشحالم.

راستی به ظاهرت خیلی اهمیت می دی. کلا قرتیخانومی شدی که دائما فکر زیبا شدنه. لباس تکراری نمی پوشی. مهدکودک که می ری همیشه دوست داری لباست نو باشه و این قضیه خیلی دردسر سازه برام.

کمی از جشن تولدت برات بگم. چند ماهی میشد که منتظر رسیدن روز تولدت بودی و روزها و شبها رو برای رسیدنش می شمردی. اون شب، شب خوبی بود. مامان بزرگات و بابا بزرگات بودند عمه ها اومده بودند (بجز عمه فرحناز) خاله و دایی و مامان سوری و خانواده عمو ایرج همه بودند. از اولی که مهمونا رسیدند همش اصرار داشتی کادوهاتو باز کنی مدام نق می زدی که زودتر بازشون کنی خلاصه هنوز شام تموم نشده بود که سراغ کادوهات رفتی و ما هم مجبور شدیم کیک تولدت رو بیاریم و ... . اون شب مثل فرشته ها شده بودی و می رقصدی و با کیبردی که برات خریده بودیم می زدی و می خوندی و خلاصه به قدری شلوغ می کردی که من مدام بهت اخاطر می دادم آرینا آروم تر.... . راستی شب مامان فاطی و بابا محسن و عمه فریبا خونه ما خوابیدن و تو توی اتاقت با عمه فریبا رفتی و تا صبح توی بغل عمه خوابیدی.

چند روز بعد از جشن تولدت هم به همراه عزیز فرح و دایی شمال رفتیم و چند روزی توی شهر نور بودیم. اونجا هوا بارونی و مطبوع. توی چند روز اقامت واقعا از هوا و زیبایی های طبیعت شمال لذت بردیم و با یک دنیا خاطر خوش به خونمون برگشتیم.