آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

مادرانه ها و عاشقانه ها(پیشاپیش سومین سالروز تولدت مبارک)

1392/1/22 3:49
نویسنده : مامان مریم
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل امیدمماچ

این روزهای آخر سال که همه در هیاهوی خرید و خونه تکونی هستند من خوشحالیم دو چندانه. دلیلش هم فقط و فقط به خاطر اینکه سومین سالروز تولد دردونه دخترم نزدیکههورا. بله، گل بهاری من درست روز اول عید ساعت 7:24 صبح چشمای نازنینشو به این دنیا باز کرد و زندگی منو بابایی رو غرق در عشق و امید کرد.ماچ

توی این چند وقت همش در حال خرید لباس عید و لباس جشن تولد برای تو بودم. گلم همه کارامو کردم و لحظه شماری می کنم تا سالروز تولدت برسه و بازهم به خاطر بودنت خدا رو شکر بگم و از سر خوشحالی جشن بگیرم.هورا از سالی که خدا تو رو به ما بخشید لحظه تحویل سال و روز اول عید برای ما یه رنگ و بوی خاص داره. حس و حالی که هیچ وقت توی زندگیم تجربه نکرده بودم. بی نهایت از حضورت تو زندگیم خوشحالم و با تموم وجودم ، با همه سختیها عاشقانه دوستت دارمقلب. پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم.هورا

تا یادم نرفته این هم بگم به تازگی برای مامان از خودت شعر می گی و همش هم سعی بر این داری که اشعارت با قافیه از آب دربیان.ابرو هر چند که بعضیهاشون خیلی عجیب غریبند!ابله البته به خوبی می دونم اینها همش تاثیر کتابهایی که مرتب برات می خونمخیال باطل. امیدوارم از این طریق بتونم جرقه ای برات باشم تا استعدادهای نهفته قلب شکوفا و بارور بشه و روزی به جایگاهی که لیاقتش رو داری برسیتشویق.آمین

راستی امسال توی آمفی تاتر سرای محله (محل تشکیل کلاسهات) برای شماها جشن نوروز برگزار کردند و براتون یه خواننده آوردن که کلی شادتون کرد و یه عالم برنامه جالب براتون اجرا کرد. توی این جشن شما کاملا با سفره هفت سین و حاجی فیروز آشنا شدی و همش درباره اش از من سوال می پرسیدی حتی توی خونه هم شعرای حاجی فیروز رو می خوندی و با خودت می رقصیدیقهقهه

اینم چندتا عکس خوشگل از روز جشنتون:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)