آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

سفرنامه اصفهان و ابیانه و کاشان(در ایام نوروز)

1392/1/21 18:55
نویسنده : مامان مریم

سلام مامانی

می خوام برات از خاطرات سفرمون به اصفهان تعریف کنم. ما روز 8 فرودین شام خانواده عمو ایرج (عموی بابایی) رو برای پاگشای نو عروسشون گلناز جون دعوت کرده بودیم. توی طول روز بابایی از طریق تلفن برنامه سفر رو با خاله لیلا هماهنگ کرده بود و ما اون شب ساعت 2/5 نصف شب بعد از اینکه مهمونا عزیزمون رفتن . خونه رو جمع و جور کردیم و ساکامونو بستیم و فردای اون روز راهی شدیم.

اول سری به کاشان زدیم. و خواستیم فین رو ببینیم ولی جمعیت انقدر زیباد بود که منصرف شدیم و بعد از خوردن ناهار به سمت اصفهان به راه افتادیم. (راستی ما به همراه خانواده خاله لیلا و خانواده خاله فهمیه (خاله های مامانی) و عزیز فرح به این سفر رفتیم.)

غروب خورشید بود که به اصفهان رسیدیم و بعد از هماهنگی و تهیه  مکان سکونت و خوردن شام، کمی استراحت کردیم. بعد به سی و سه پل و پل خاجو رفتیم و کلی عکس گرفتیم. فردای اون روز به باغ پرندگان رفتیم و بعد به موزه مارها رفتیم و خلاصه کلی خوش گذرونی کردیم. توی چهار روز اقامتمون ما  به جاهای مختلفی رفتیم و تا اونجایی که می شد از وقتمون استقاده کردیم. راستی شما توی موزه مارها از ایگوآنا خیلی خوشت اومده بود و به اصرار می خواستی اونو به خونمون ببریم.قهقهه در راه برگشت از اصفهان، به شهر تاریخی ابیانه رفتیم و بعد از دیدن مناظر زیبا و فرهنگ دوست داشتنی مردم اون محله و خوردن نهار به سمت کاشان راه افتادیم . کمی هم کاشان رو گشتیم و شب به مناسبت تولد خاله زهرا مامان سوری همه رو به صرف شام به رستوان مهتاب برد. بعد از خوردن شام و خرید از مجموعه مهتاب به سمت تهران راه افتادیم و عزیز رو خونشون گذاشتیم و در حالیکه شما غرق خواب بودی در ساعت 2/5 بامداد روز 13 فرودین به خونمون بر گشتیم.

تا یادم نرفته بگم تو طول سفر به محمد حسین پسر خاله مامانی خیلی عادت کرده بودی و دائما توی بغل اون در حال شیطنت بودی.

اینم چندتا عکس از اون روزهای خوب:

آرینا در اصفهان(موزه معاصر ایران 11 فروردین 92)