آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

به زودی بر می گردم...

1392/12/14 0:59
نویسنده : مامان مریم
697 بازدید
اشتراک گذاری

آخ مامانی، خواستم بنویسم سلام، اما با خودم گفتم چه سلامی چه علیکی هیچ معلوم هست کجایی!!!.

چقدر از روزهای سپری شده و ثبت خاطراتت دور موندم!. انقدر دور که هر چقدر دستم رو به سمتش دراز میکنم هم بهشون نمی رسم.

در مجموع تو این فرصت کم فقط اینو می تونم بنویسم که هر دو خوبیم و زندگی هم شکر خدا رو به راه. شما داری بزرگ می شی. من و شما الان سه ماهی هست که طعم یه تجربه جدید رو در کنار هم داریم میچشیم.تجربه کار.

بله، من به همراه شما توی به محیط آموزشی و فرهنگی به صورت پارت تایم مشغول به کار شدیم. برای تو شروع خیلی خوبی بود به راحتی جذب مهد کودکی که توی ساختمان محیط کارمه شدی و با همه رابطه خوبی برقرار کردی. منم توی بخش فرهنگ و هنر مشغولم و یه روزهایی توی هفته تدریس می کنم که البته احتمالن سال اینده بیشتر هم میشه.هم من و هم شما دوستان خوبی تو این مدت پیدا کردیم و در کنار اونها ساعات خوبی رو می گذرونیم.

راستی چیزی به عید نمونده و ما این روزها مشغول تدارکات عید نوروز هستیم. الان چند روزی میشه که سرماخوردی و شبها تب داری ولی نمی دونم خاصیت روزها چیه که اصلن بیماری تو وجودت دیده نمیشه و فقط شب به بدنت هجوم میاره و در کل روزها شاد و شیطون مثل همیشه ای.

این روزهای آرینا به روایت تصویر:

آرینا در کلاس تئاتر خاله دولدونه

آرینا در کلاس نقاشی خاله مونا

البته به جز این کلاسها، کلاس سفال و شعر و قصه هم می ری که به زودی عکسهاشو برات می ذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)