آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

مامان من از زامبیا می ترسم!!! و کارتن های مورد علاقه آرینا

1392/6/21 0:08
نویسنده : مامان مریم
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

دختر قشنگ و مو فری فری من، چند روزیه که شما توی هیچ اتاق تنها نمیری و تو تاریکی به شدت وحشت زده می شی و می گی مامان بیا من از زامبیا می ترسم!!!. من نمی دونم زامبیا چیه و وقتی هم که ازت می پرسم می گی: مامان توی باب اسفنجیه دیگه!. ولی من هر چی فکر می کنم توی کدوم قسمت باب اسفنجی اینو دیدی و ترسیدی پیدا نمی کنم.

 

از انگری بردز بگم برات

به انگری بردز هم به شدت علاقه داری و عروسک و دفتر و ... رو هم خریدی و خلاصه با اون کارکتر هم دوستی خاصی داری!

 

پلنگ صورتی:

یکی دیگه از برنامه های مورد علاقه ات دیدن پلنگ صورتی و کارهای بامزه ی اونه!

 

دنیای اسباب بازی 1 و 2 و 3

شاید تا به حال صدباری تک تک شماره های این کارتون رو به دقت دیدی و تمامممممم دیالوگهای هر قسمت رو از حفظی.

کیتی گریه

خودت رو با کیتی قیاس می کنی و به کیتی می گی همون گربه که روی سرش گله سر داره!

 

میکی موس:

میکی موس و دوستانش و سی دیهای آموزشی جدیدی که تحت این عنوان منتشر شده هم واقعن برات جذابند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
26 شهریور 92 12:30
کدوم بچه هست که به اینا علاقه نداشته باشه .خدایش ما بزرگترها هم دوست داریم من که همیشه محمد جون را همراهی میکنم .راستی خاله چرا به ما سر نمیزنید خوشحال میشیم .

سلام عزیزم
مرسی که به ما سر زدید. به روی چشممممممم حتمن میام .