آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

آرینا یا قاتل لوازم مامانش

1391/11/30 18:37
نویسنده : مامان مریم
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل امیدم

حالا دارم به این حرف می رسم. دختر دار شدی؟! وایی بگو برا خودت هوو آوردی!متفکر

این جمله رو وقتی باردار بودم از دیگران کم و بیش می شنیدم. حالا دست تقدیر دست منو کشید و منو به این روز آورد. بله منم توی خونم یه خانم خانمها دارم که یه جورایی هووی مامانش شده و برای من زندگی نگذاشته یا به عبارتی قاتل تمام لوازم آرایش ، کفشها و لباسهام شده و تموم وسایلم رو خراب ، زده دار یا رنگی کردهگریه. هر چقدر هم که باهات صحبت می کنم و به نوعی سعی می کنم حد و حدود رو بهت یاد بدم و معنی وسایل شخصی رو بهت بفهمونم فایده ای نداره.چشم البته خوب می دونم که اقتضاء سنته و به زودی به همه این مسائل خودت پی می بری. جالبه به اسباب بازیهات اصلا توجه نمی کنی و شاید تو طول روز یک بار هم به سمتشون نری.خیال باطل

تازیگهای وسایل منو یواشکی از توی کمدم به اتاقت می بری و مشغول بازی با اونها می شی و تا من بیام و بفهمم وایییی کار از کار دیگه گذشتهاسترس. وقتی میام می بینم تموم صورتت رو با رژ لب رنگی کردی و تموم فرشها رو نقاشی کردی. یک ساعت طول می کشه تا لکه های فرش و دیوارها رو پاک کنم هنوز از این کار فارغ نشدم سر بر می گردونمو می بینم ای داد بیداد یه دسته گل دیگه!....  عصبانیگاهی از این کارت به شدت عصبانی می شم و گاهی هم از زور خنده نمی تونم جلوی خودم رو نگه دارم.قهقههعصبانی

توی این روزها فقط و فقط از خدای مهربون طلب صبر می کنم و دلم رو به آینده پر امید می کنم و با خودم می گم: این نیز بگذرد!.قلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم(مامان آرینا)
5 اسفند 91 15:57
سلام عزیزم اول از همه ببخشید که دیر جوابتونو دادم در شرایط روحی خوبی نبودم،وبعد خیییییییییییییلی خوشحال شدم از آشناییتون و خیییییییییلی جالب بود که هم خودمون هم اسمیم وهم دخترامون منم شما رو لینک کردم ،چه آرینای نازی دارید شما
به امید اینکه دوستای خوبی برای هم باشیم ممنون که به ما سر زدید


عزیزم بی نهایت ممنون. انشاله مشکلت ختم به خیر شده باشه. مریم جان دعا گوت هستم عزیزم.