آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

من و آرینا

1393/10/12 22:12
نویسنده : مامان مریم
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم

الان روی تخت دراز کشیدی و داری نقاشی می کشی و مدام در رابطه با نقاشیت با خودت صحبت می کنی. از دور می بینم روی صفحه یه لب خندون کشیدی. خوشحالم که با تمام وجودت داری بچگی می کنی و سرشار از انرژی هستی. نگاهت پر طراوت و کنجکاوه و توی تخیلات غرق. افکارت شیرین و خلاقه و دوست داشتنی و ...

راستی یه خبر خوب، زن دایی الناز بارداره. بله قراره به زودی یه نی نی جدید تو جمع ما بیاد. اولین نی نی بعد از تو اون می خواد باشه و در واقع حضور اون گوی میدان را از تو می گیره. انشاله به سلامتی به دنیا بیاد. از این که می خوام برای اولین بار عمه بشم حس خیلی خوبی دارم. 

شب یلدا هم مثل هر سال اومد و رفت. اون روز من و شما ظهر خونه خاله الهام دختر عموی مامان سفره دعوت بودیم. اونجا همه فامیل بودند و شما حسابی بازی کردی و عصر وقتی خونه برگشتیم بابایی گفت که برای امشب رستوران رزور کرده و با عمو حسن قرار شام گذاشته. بله شب یلدا ما در کنار عمو حسن و نامزدشون خاله سعیده تا پاسی از شب بودیم . در واقع بابا به مناسبت نامزدیشون براشون مهمونی گرفته بود. بعد از شام هم رفتیم فرحزاد و دور هم ساعات خوبی رو گذروندیم.

این روزها یواش یواش تو کارای خونه ازت کمک می گیرم و تو هم با چه لذتی انجامش می دی و بعد به من (در حالیکه چشمات از نشاط برق می زنه) نشون می دی و منتظر تشویق من می مونی. الهی قربونت برم که مدام دوست داری ببوسمت و خودت بغلم میایی حتی ازم درخواست بوسیدن هم می کنی. چند روز پیش دلت کیک خونگی می خواست و من با کمک تو کیک پختم. شما تو پختش حسابی کمکم کردی و من هم از ذوقم که دخترم بزرگ شده ازت عکس گرفتم شما هم هی خودتو لوس می کردی و می گفتی ازم عکس ننداز. راستی دوشنبه جشن عقد عمو حسن رفتیم. مراسم خوبی بود. تو هتل پرشیا گرفته بودند. انشاله خوشبخت بشن. اون روز هم شما خوشگل تر از هر روز بودی و کلی تو جشن شادی کردی و با بچه ها وسط سالن می دویدی.

امتحانات پایان ترم مامان از دو هفته دیگه شروع میشه. انشاله با من همکاری می کنی. کمی دلشوره دارم ولی می دونم که با کمک خداوند این دوره هم با موفقیت سپری میشه. به امید روزهای روشن و شاد....

ما در شب یلدا

آرینا خانوم در حال تهیه و طبخ کیک 

آرینا خانوم در جشن عقد 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)