آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

مادرنه ها و عاشاقانه ها

1392/5/28 0:31
نویسنده : مامان مریم
585 بازدید
اشتراک گذاری

چه مغرور می شوم وقتی کنار منی!!!

شاید برای با تو بودم آفریده شدم

شاید تمام تمامیتم از آن تو باشد

تو تکیه ای از وجودم بودی و حالا تمامش

چقدر با کلامت دلگرمم می کنی

و چه زود بزرگ شدی!!!!

در این مسیر همراهت خواهم بود

تا پای جان

خود را فراموش می کنم تا تو را دریابم

ای دریای بی کران زیبایی

دوستت دارم.

وقتی چشمانت تسلیم خواب می شود

کنارت می نشینم و غرق در عطر تنت می شوم

گونه های تب دارت را می بوسم

و باز زیر لب می گویم

دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد
28 مرداد 92 0:33
ماشالا چه دختر نازی خدا حفظش کنه .اکه مایلید تبادل لینک کنیم امیدوارم بتونیم دوستهای خوبی برای هم باشیم حتما به ما سربزنید خوشحال میشیم .




سلام مامان محمد عزیز
از حضورتون خوشحالیم. بله تبادل لینک با کمال میل ما موافقیم. امید به دوستیهای محکم و همیشگی.
مامان محمد
30 مرداد 92 14:27
مرسی خاله از این که ما را لینک کردیم ما هم با افتخار شما را لینک کردیم .


مرسی دوست عزیزممممممممم.