آریناآرینا، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

فندق کوچولوی ما آرینا(هدیه آسمونی)

یک روز خوب و دیدار از باغ وحش با حضور بردیا و خاله لادن

1392/5/2 11:11
نویسنده : مامان مریم
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی

الان که دارم برات مینویسم صبحه و شما هنوز از خواب بیدار نشدی. دیروز مراسم عقد پسرخاله مامان (دایی حامد) بود. ما ازصبح خونه عزیز فرح رفتیم و ظهر ساعت 3 به همراه عزیز و بابایی برای شرکت در مراسم عقد به محضر رفتیم و شما بعداز اینکه عقد تموم شد ، دیگه با من نمودنی و چسبیدی به خاله عاطفه و رفتی خونه اونها. شبش هم مامان سوری مراسم افطاری داشت و مهمونیشو توی تالار پذیرایی امام رضا گرفت و حدود صد نفر مهمون دعوت کرده بود. توی سالن من و بابایی و عزیز رفتیم و شما با خاله عاطفه اینا بودی و دیر تر از ما رسیدی و اصلن به من هم محل نمی دادی. خلاصه افطاری و شام رو هم کنار خاله عاطفه اینها و خانواده شوهرش و خصوصا عمه روشن خوردی. وایی نمی دونی وقتی اومدی توی سالن چقدرخوشگل شده بودی. خاله عاطفه کلی بهت رسیده بود و برات یگ عالم گلسر و گردنبد و گشواره و... اویزون کرده بود و تو هم خودتو حسابی گرفته بودی و اصلن به مامان محل نمی دادی. انگار که من و بابا اصلن پدر و مادر تو نیستیم . اییییییی بگذریم دیگه....

وایی الان ازخواب بیدار شدی و با صدای قشنگت گفتی: صبح بخیر. صبحت به خیر عزیز مامان. گل امید مامان.امروز روز خانه اسبازیته و باید بعد از خوردن صبحونه تو رو خانه اسباب بازی ببرم.

راستی سه روز پیش یعنی شنبه منو خاله لادن دوست مامان شما و بردیا رو به باغ وحش ارم بردیم تا هم تو با بردیا بیشتر دوست بشی و هم اینکه یه گردش علمی براتون باشه. خدا رو شکر به تو بردیا کوچولو خیلی خوش گذشت. از بدو ورود همه چیز براتون هیجان انگیز و جالب بود و از دیدن حیونای مختلف ذوق زده می شدید. و مدام حرف می زدید و یا به حیوونا از خوراکیهاتون می دادید تا بخورن. منو خاله لادن هم همش مراقب شما دوتا بودیم و درعین حال هم همش با هم صحبت می کردیم. کلن روز خوبی بود . من از همصحبتی با خاله لادن لذت بردم و تو با بردیا مشغول بودی. خلاصه اون روز عصر حوالی ساعت یک ربع به نه بود که خونه برگشتیم و شما خسته و کوفته بعداز خوردن شام تا صبح یک نفس خوابیدی.

خب گلم اینم از خاطرات این چند روزت. من دیگه باید برم تا صبحونه تو آماده کنم. دوستت دارم با همه وجودم. قلب

 

آرینا و بردیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)